Спілкування й листування з юридичними особами

Дата оновлення: 2016-07-14 р.

Спілкування й листування з юридичними особами

Дуже коротко:

Головне правило спілкування з юридичними особами - ніякого усного звернення, тільки у письмовому вигляді.

Далі детальніше...


При особистому зверненні:

  1. Складіть заяву в двох примірниках за зразком: один для організації, другий - для Вас.
  2. Обов'язково вимагайте, щоб Ваш примірник заяви підписали і поставили на ньому дату прийому та штамп (печатку) організації.
  3. Якщо до своєї заяви Ви докладаєте додаткові документи, то в кінці заяви складіть їх перелік із назвою кожного документа і кількістю аркушів.

Поштою:

  1. Обов'язково відправляйте рекомендований лист з описом вкладень, інакше організація, якій Ви адресуєте лист, може сказати, що отримала порожній аркуш, і зворотнє Ви не доведете.
  2. Ще краще скористатися послугами кур'єра, однак вимагайте, щоб представник організації, в яку Ви відправляєте лист, поставив свій підпис на переліку документів (якщо він є).

Відповідно до Закону України«Про звернення громадян» відповідь на заяву чи запит повинна бути надана протягом одного місяця (ст.20).

Корисні посилання



Дізнаватися про нові публікації Ви можете підписавшись на сторінку candb.com.ua у Google+, Facebook або В Контакті.

Рекомендуємо:
Нове в угодах купівлі-продажу нерухомості